pondělí 29. srpna 2016

Naši v Torontu, juhuuuiyyyyyy!

Přišel patnáctý srpen a s ním dlouho očekávaný přílet maminky, Barušky a Štěpánky. Pár dní jsem na tuhle mojí předrahou návštěvu připravoval byteček a vyvařoval, aby o ně bylo dobře postaráno. V den jejich příletu to vyšlo hezky tak, že jsem pro ně na letiště mohl zajet rovnou po práci. Protože letěli přes Montréal, přistávali na letišti Billy Bishop, tedy na tom, který jsem na začátku svýho kanadskýho dobrodružství sledoval z okna a v současný době ho mám cca 15 min chůze od dveří.

Billy Bishop airport

Na letiště dorazím pro jistotu o dost dřív, a tak stačím ještě sednout do nedalekého Aroma espresso baru, dát si kus jejich báječnýho pečiva, kafčo a tetelit se štěstím, že moji drazí jsou už tak blízko. Jejich let jsem samo sebou sledoval půl monitoru na flight radaru, Na druhý půlce jsem sepisoval výpověď, protže si mě snažkil přethnout jinej zaměstnavatel. Prostě excitace ze všeho :)

Napjatý očekávání a sepisování výpovědi.



Pak přes okno kavárny a podle flight radaru vidím přistávat jejich letadlo. Srdce mi prudce buší a letadlo zhurta pohupuje křídly ze strany na stranu. To asi nebude hladký přistání... :)


Letadlíčko s našima!!


Pak jim běžím naproti tunelem pod jezerem, jak se na Billy Bishop letiště sluší a patří. Pár krásnejch objetí a obrovská radost všech. Těch 6 měsíců bylo docela dlouho, ikdyž to hangouty a whatsapp hodně zjednodušují.

Jsou tu!!!


Jen co vylezeme z letiště, maminka s Baruškou požadují cigárko. Tak to cestou vezmem přes molo v přístavu, probíráme jejich strastiplný let (hlavně to přistání) a sledujeme postupně oranžovějící Toronto. Vítejte na waterfrontu!

Barvičky k cigárku.


P.S. omluva za dlouhý prodlení s blog posty. Taky teď budu mít trochu delší intervaly (řekněme několik dní), začíná mi Salsa a Landmark Introduction Leaders program :). Zato sem ale přifrčí pár článků o Nova Scotia!

Nový výhled z okna obýváku pro naše.
Vzadu je vidět měsíční světlo odrážející se v Lake Ontario.


Žádné komentáře:

Okomentovat