sobota 2. listopadu 2013

Jak se dobře žije v Dejvicích.

Taxem si dneska vyrazil na kafčo. Do Salsa Café v Jaselský ulici. Hřejivá přkrásná kavárna s nedostižně dobroučkym espressem, příjemnou obsluuhou a vůbec samejma superlativama. Vysedával jsem si tam při psaní blog postů a po jedno Guatemalským kafi jsem si dal ještě Nicaragujský. Bylo to tam fantaskní!

Tak proč je žití v Dejvicích dosti fantastický?
Tak za prvé: docela slušná spousta kaváren v Dejvicích - Salsa, Vypálený koťátko, Potrvá, Calma, Kabinet, ouuu!

No, pak taky to, že se člověk může toulat uličkama a snadno se vnich zamotat, protože vedou tak nějak šikmo na kulaťák, a vokolo ťapou maminky s kočárkama, na zahrádkách seděj lidi na pívu a všichni jsou takový vyrelaxovaný :)

No, a pak jde teda člověk někam do krámu pro pesto, a při přecházení Milady horákový na něj vybafne takováhle zářivá obloha??



Večerní Hradčanská, není to zbožňovatelný?


Mně je tady prostě krásně.

11 komentářů:

  1. Šťastná to žena! řekla by Boža Němcová, ale já říkám: Šťastní koloušci, Jája s Tomem!

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepsi kafe je v Salse nebo Kavariu!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, a babockooo, kolousci reprezentujooou :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to myslim, ze asi jsem nebyla ani v jednom. Nejvyssi cas to napravit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, to mě těší, že se ti u nás v Dejv líbí!... Koukáš na ně docela jinýma očima, než někdo jako já, co tam prožil dětství a pak zmizel do zahraničí - ale v Kabinetu a podobných už bylo vypito nemálo pitíček... jójó... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hehe, kabinet mnou už dlouho nenavštíven. Za to jsem objevil nějaký bombovy kavárny v Karlíně, tak nevím, jestli se nebudu stehovat hehe :-)

    OdpovědětVymazat
  7. vidis a porad je tu stejne krasne :) come home :)

    OdpovědětVymazat
  8. však jo, doma si ještě užijem. přijeď teď na chvíli ty, poznávat svět :)

    OdpovědětVymazat