úterý 12. listopadu 2013

Never Sol a Umakart dohromady? Absolutní vášeň!

Inu právě jsem se vrátil z divadla Archa, kde právě proběhla hudební akce století. Hned dva z mých srdcových interpretů se objevili na archovým pódiu, a na chvíli dokoce oba najednou. A tak sem tam vzal barušku a tatínka.

Byla to kapela Umakart a jedna z nově se prorážejících hvězd, který mi berou dech - Sára Vondrášková, aka Never Sol.

Sára začala večer se svým čtyřčleným dámským doprovodem a předvedla dušihladící výkon. Zahrála snad všechny svoje songy z alba Under Quiet a já jsem se celkem tetelil blahem. Byla jen trochu škoda, že se v nazvučení trochu ztrácel její překrásnej hlas. Už když zahlásila konec představení, měl jsem pocit, že mi v hlavě posledních 40min vzniklo tolik šťastnejch pocitů, že bych si vesele poskakoval domů, i kdyby už žádná další produkce nebyla.


Never Sol



To jsem ale nevěděl, co mě čeká.

Pak se zatáhla opona, a Umakart nastoupil na scénu s prastarou písní ještě z Jaromíra 99 - Praděd. Ta bývala z mých nejmilejších. Po celou dobu hraní Pradědu zůstala poloprůhledná "opona" zatažená a hudebnící byli nasvicováni tak, aby na bariéru házeli různě poskakující stíny. Vypadalo to magicky přitažlivě a já si připadal jak v nějakým surrealistickým divadle - moc hezký.
Pak pokračovaly převážně pochmurný songy z alba Vlci u dveří, jako je Kuku a Koko nebo Venku zase prší. Umakart si na pódium zval nejrůznější hudebníky český scény jako chlapíky z Tata Bojs, a tak.


Uměleckej úvod Umakartu, bombový


Pak to ale přišlo. Jako další host na podium vstoupila Never Sol a odzpívala Stínohry, na které je Umakart zvyklý s Marií Rottrovou. Co tam se ale stalo, to je K NEPOPSÁNÍ. Stál jsem tam jako opařenej a měl jsem pocit, že ani nedejchám. Běhal mi zase mráz po zádech a jsem si jistej, že tohle byl nejsilnější hudební zážitek poslední několikaletý doby. Navíc to bylo krásně ozvučený tak, že hlas Sáry vynikl v plný kráse. Byl jsem na vrcholu blaha.


Umakart se Sárou!


I zbytek koncertu Umakartu byl dechberoucí. Hráli bomový kousky jako Ve 4 ráno, Na hory, a hlavně Votroci, na kterýžto se právě zastavila půlka TataBojs. Chytlo mě to za srdíčko prostě.



Umakart boží!

Nejde na ten zážitek zapomenout.


Tady je ten můj srdíčkovej song, přímo záznam z místa:
http://www.youtube.com/watch?v=23pzssu1_d4

1 komentář:

  1. koukam, ze jsem prisla o fajnovej zazitek, tak priste snad vyrazime spolu :)

    OdpovědětVymazat