neděle 10. listopadu 2013

65daysofstatic poprvé v Praze

Už uplynulo hooodně vody od dob, kdy jsem, ještě hluboko uprostřed studia, poprvé zaslechl 65daysofstatic na Radiu 1. To bylo myslím někdy v roce 2009. Moc se mi na nich zalíbilo kombinování řezanýho kytarovýho základu s prvakama drum'n'bassu, špetkou elektroniky a občasnýho klavíru.

Tak dlouho jsem pak vzýval všechna božstva, aby mi je poslali do Prahy! Nic se ale nedělo, a tak mě hudební vlna odnesla zase někam dál. No, a pak přišel brzkej podzim 2013 a v rámci koncertový spršky (Múm, Sóley, Peter Gabriel, ...) se dostavili i 65daysofstatic. Nemohl jsem je nechat z Prahy upláchnout bez dozoru :)

S lístkama jsme se poměrně nějak zavčasu narhnuli s Jájulínkem do Roxy, kde hráli. Přikodrcali jsme se do nějaký zadní řady a na pódiu už ze sebe to nejlepší ždímali jacýsi Sleepmakeswaves z Austrálie. Docela hezkej post rock, ale chybělo tomu trochu šmrncu, kterej si 65dos dodávaj těma kláveskama.


65daysofstatic: rozjíždění.



Do toho jsem tam potkál Jonáška, jaký to štěstí, s Vaškem, a taxme podupávali společně. Pak už nastoupili mistři ze Sheffieldu. Zezáčátku se to rozjíždělo na můj vkus trochu moc pomalu, oni tomu pak ale dodali razanci sobě vlastní. Byli správně nahlas, jak maj bejt, jenom klávesky se trochu ztrácely občas.



65daysofstatic: boží světelný efekty!


Byl jsem tak na půlce cesty k fascinaci, protože mi za tu dobu už trochu vypadly z poslouchacího repertoáru. I tak sem si to ale moc užil a můžu si udělat další odškrátáváko věcí, který musim slyšet něž umřu :).


65daysofstatic - boží hudba!



Kdo má zájem, tady je ochutnávka přímo z koncertu (horší kvalita):
http://www.youtube.com/watch?v=fOu5AsuzTYY

... případně studiofka v krásný kvalitě:
http://www.youtube.com/watch?v=WneDU-K3Sww

3 komentáře:

  1. Tak to jde úplně mimo mne. K tomu nemám co říct. To je z úplně jiného soudku. Já tak Glen Muller nebo Ondřej Havelka nebo jazz 40-50 léta.

    OdpovědětVymazat
  2. Inu, poslech jsem si toho millera a jako, docela to slo :) Je to sice trochu jinci nez popisovanej koncert, ale to nevadiii :)

    OdpovědětVymazat