pondělí 4. listopadu 2013

Caveman u Hasičů!

Lucci s Tominem se asi rozhodli mě trochu vzdělat v tom, jak funguje ženský svět. A tak mi dali k narozkám lístky na Cavemana, o kterém jsem už před několika lety slyšel mnohokrát. Prej že mi to narovná pohled na mužskej a ženskej svět, haha. No, tak sem byl zvědavej.

Bylo to v divadle U Hasičů, kousek od Náměstí Míru. Dorazili jsme s Jájou nečekaně brzo, takže nejdřív na bar na víno. "Táákže dvakrát po deci červenýho bych poprosil." pronesl jsem směrem k symapticky vyhlížející barmance. "Ehm, ale víte, že jedna deci stojí 45Kč a dvě deci 55Kč?" odvětila. Tak oni tady prostě chtěji diváka zákonitě ožrat před představením!! "Oukej, tak mi dejte jednou jednu deci a jednou dvě deci.", podvolil jsem se. Škoda, že tam měli dost zahuleno. Na třetí zazvonění jsem se doklimbali do hlediště (s podivem, že jsme na baru nepotkali ty dva), a oni zatím už způsobně seděli v první řadě a drželi nám místa.


Caveman útočí! (J. Slach); zdroj: caveman.cz




Na pódiu byl velkej, několik centimetrů vysokej žlutej kruh popsanej slovy "one man show". To by se dalo nazvat "captain obvious!". Mňa, a pak se vobjevil ten pán - Caveman (Jakub Slach). A začal s neuvěřitelnou energií vyprávět a performovat.
"Jednou sem se takhle zavřel do garáže a ponořil se do života svejch předků..." - to celý začalo. "Pak jsem se dozvěděl, že muži jsou od pradávna lovci, ženy sběřači..."
Z toho pak v představení vyplývá celá řada věcí, jako například, že muži jsou náchylný k přejetí výjezdu z dálnice, protože se přece koncentrujou na jízdu! A ženám že neupadnou ruce ani nohy, když v krámě vošahává už osmadvacátej obleček. Takovýhle moudra a caveman každej kus příběhu provázel mohutným pohybovým doporovodem.

A takhle caveman jel od začátku až do konce. Nechápu, jestli to zvládnul za pomoci nějakejch amfetaminů nebo čeho, ale byl vážně nejlepší. Mně osobně se nad tim představenim spojilo několik paralel v ženským světě a ještě jsem se náramně pobavil. Tolikrát jsem tam viděl scény z Jájinýho (ale i svýho!) světa!

To byla teda věc božská zase.

Žádné komentáře:

Okomentovat