úterý 26. listopadu 2013

Jak jsem někdy rád, když mě v Holeškách zastaví projíždějící vlak!

... a tak bylo úterý večer.  Čas pro odjezd do bazénu. Naskočím tak do super luxusního nejlepšího auta na světě (čti kořkovozu) a jedu směr Šutka. Zatímco mi rozmrzá okno,  projíždím Pod Kaštany a třetí rukou šteluju rádio. Na Čro s mikrofonem za sportem, hmm,  to ne. Už už se chystám pustit si na cdčku airlock, ale ještě z plezíru cvaknu na rádio 1. Slyším nějakej známej hlas, překrásnou dlouho neslyšenou píseň a ještě v korunovační nevím, kdo to je.  Přeskočí další song, mně projede slastnej mráz po zádech a uvědomím si, že na mě z rádia zpívá nedostižná Zuzana Navarová. Aha, to je CD nonstop (pořad na r1)! Hudba je to překrásná píseň za písní jeden flák lepší než druhej. Mám Okamžitě nejlepší večer na světě! Radio na plný pecky a prozpěvuju si až do Kobylis, kde produkce akorát končí. Ještě že mě v Holeškách zdržel ten vlak na přejezdu, říkám si :-)

1 komentář: