úterý 12. listopadu 2013

Vývoj profesionální znalosti - Pega business architekt certifikace

... a tak jsem se měsíce prokousával světem software pro BPM (business process management) jménem Pega PRPC.

Svět Pega je zezačátku příšerně zmatenej, protože si její tvůrci vymysleli vlastní terminologii. Obecně vzato má BPM již ustálenou množinu termínů, které se v oboru používají. Ale pega ne, ta si z těchto termínů některé vezme a přiřadí jim úplně jiný význam a pro zbytek si doplní svoje valstní, mnohdy hlavu ani patu nedávající. A tak bylo seznamování trochu krkolomný.




Pega logo, už se mi o něm i zdá.


Po čase studia jsem se teda rozhod pro certifikaci na businss architekta. Zaregistroval jsem se, CG mi zaplatilo zkouškovej poplatek a v inkriminovanej den jsem se dostavil do Vršovic do Gopasu. Takovou divně barevnou kostovou budovu jsem snad ještě neviděl. Na jednu stranu jí to dodává veselí, na druhou je to kousek od rodiných domů opodál pěkná pěst na oko.



Gopasí budova v Kodaňský ulici, pfff?



Přišel jsem tam, milá slečna mě instruovala, že musím všechno (snad i náhradní zuby, kdybych je měl) odložit do uzamykatelný skříňky. Tak jsem učinil a už jsem seděl ve ztichlý místnosti u pořítače a začkrtával odpovědi. Bylo to 70 multiple choice otázek na 90 min. Ač jsem se pečlivě připravoval, trochu mě zaskočilo, u kolika otázek jsem si vůbec nebyl jistej odpovědí.

Stihnul jsem to trochu dřív než v limitu, ale neodcházel jsem ze zkoušející místnosti s nějakym super bezpečným pocitem. Než jsem si ale vyndal věci ze über zabezpečený skříňky, byl vytištěnej můj výsledkovej papír, a ten říkal 81% správně. Potřeba bylo 70, ejchuchůůůůůůůůůů.

Tak mám teda papíry na hlavu!

Žádné komentáře:

Okomentovat