neděle 4. května 2014

Nedělní pozdní snídaňka v Můj šálek kávy

Bylo takové sluníčkem prozářené nedělní ráno, a já byl domluven s babočkou, že ukážu nějakou báječnou kavárnu na snídani. Z Florence jsme pěškobusem zamířili do mnou zatím řídce, avšak nadšeně navštěvovanného místa - kavárny Můj šálek kávy.


Je tak lehce zastrčená za rohem od zasávky metra Křižíkova, směrem k Vítkovu. Je kársně výtvarně stylizovaná, pobíhá v ní veselá a příjemná obsluha a hned jak človík vstoupí, ucítí vůni čerstvě mleté kávy, která nahání takovou tu husí kůži štěstí.

Dorazili jsme tam s babočkou asi čtvrt hodiny po desáté (kdy kavárna otevírá) a ups, všchny stoly rezervované. Naštěstí se od jednoho zrovna zvedala jakási dáma, takže zase z pekla štěstí.


bombový ráno!


A tak jsme klábsili, srkali capuccino s extra silnou a barevnou chutí kafe a bylo nám krásně. Pak ještě přinesli, co jsme si vymysleli k snídaňi - ztracená vejce s parmskou šunkou a bájovou omeletu.


Takový nedělní ráno bych přál zažít každýmu!

3 komentáře:

  1. Pro mne to byly úžasně prožité dvě hodiny, něco nového, co jsem vlastně nezažila! Když se vrátím zpět, mlela jsem páté přes deváté, ale chtěla jsem ti toho tolik sdělit, že to prostě jinak nešlo. Třeba někdy příště!

    OdpovědětVymazat
  2. Už to pomalu plánuju! Snad si tím zpříjemníme nějaký uondaný podzímní den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda zopakuju, termín a místo je na tobě, ostatní na mně. Těším se.

      Vymazat