pondělí 16. září 2013

Návštěva v Ešusu na Radiu 1

V jeden pondělní večer při poslouchání tradičního cestovatelskýho pořadu Ešus na Radiu 1 mě napadlo, že bych světu moh povědět něco málo o Islandu, když se mi tak zaříznul do srdce.

No, tak jsem napsat Strýčkovi Míšovi (moderátor) a on mi napsal, ať přijdu. Za tejden.

Týden přede mnou byl v Ešusu Jura, kterej taky mluvil o Islandu. Ohromil mě množstvím dějinej souvislostí, o kterých věděl a já o nich neměl ani páru. Taxem z toho svýho vystoupení měl zdravou nervozitku.

Přišel sem tam do Říčanský ulice  a jal se hledat č.o. 3. Nertvalo to dlouho a stál jsem před hranatou, ne moc zajímavou budovou, na níž visely cedule všech možnejch i nemožnejch rádií. Chvíli jsem tam tam stepoval a pak se vedral dovnitř. První pokus špatně, zamířil jsem ke dveřím Impulsu. Pak jsem si všim ceulky Radia1, která mě směrovala nahoru po schodech do jiný budovy. Přišel jsem tam k proskleným dveřím, z nichž je vidět do studia. Cinknul jsem na zvonek a Míša mi přišel otevřít.

Překvapilo mě, jak malá místnost Radia, jemuž poslouchání už několik let holduju. Jedna celá stěna je stylově pokrytá CDčkama, který už nikdo nepoužívá. Uprostřed jsou tři monitory (Zásoba hudby, playlist a komunikační kanály). Pro hosta je připravená židle za pultíkem a pohůdka.


Vnitřek rádia 1 a Strýček Míša


Těsně před osmou ještě prohodíme pár řečí o Islandu o Dánsku, který má moderátor očividně v oblibě. No, a najednou je osm, rozvítí se nápis ON AIR, Míša to trochu uvede a ak se vykecáváme o všem možnym. Island se nedá shrnout do jedný hodiny.

Když jsem tam odsud odcházel, volal mi Vilda (kolega z bejvalý práce), že prej slyšel někoho v radiu povídat o islandu, tak jestli sem to nebyl já, hehe :)

Dost mě bavilo bejt v rádiu :), den poté sem si svůj výkon poslech a zjistil jsem, že moje každý druhý slovo je "ROZHODNĚ".

Kdo by měl zájem si to divadýlko poslechnout, tady to máme:
http://www.radio1.cz/archiv-poradu/stahnout/34386-hudba-porady-2013-esus-2013-09-16-island-2-mp3

No, další ze snů splněnej, už vim, jak vypadá R1 zevnitř!

1 komentář: