pátek 31. března 2017

Salsa, oh Salsa!

Cože, to už je březen a já jsem ještě nepublikoval ani řádek o mojí nový vášni, kterou cvičím už od září? Salsa, salsaaaaaaaaaaaaa!

Něco jako tři roky jsem si (a ostatním) sliboval, že si dám nějakej kurz tance. Pak si jednou v září říkám A DOST, konec přemítání a do akce - zaregistroval jsem se u Toronto Dance Salsa. Bylo to $130 za deset lekcí. Připadalo mi to drahý... ale pak jsem zažil první hodinu a byl jsem nesmírně rád, že jsem to udělal.

Vedla nás dáma jménem Lily, asijsky vypadající kanaďanka. Základní krok, odpočítávaný na 1, 2, 3, 5, 6, 7 mi nedělal problém, jen odpočítávat a zapomínat na 4 (protože to je pauza) pro mě byla trochu komplikace.

Pak začali jednoduchý otočky, napravo, nalevo, pohůdka. Zvlášť proto, že vždycky rotovala partnerka a já jsem jen vedl :). Pak se ale přidaly rotace nás obou, bližší držení, rotace obouruč, a už jsem se do toho začal motat. Nejlepší na tom bylo, že se taneční partneři střídali a tak jsem to na každý salse roztočil s min deseti různejmma ženama :).

Nejlepší na tej salse bylo zajímavé, že jakmile jsem tam přišel, úplně zapomněl na všechno ostatní, jako práci a starosti o to, jak mi celá ta moje delší Kanada dopadne. Lovely! Takovou koncentraci jsem zažil snad naposledy v autoškole... jo a na wakeboardingu :)

Žel nemám žádný vobrázky, na to nebyl čas :)

Žádné komentáře:

Okomentovat