pátek 17. března 2017

Dánská pekárna v Torontu!!!

Jak jsem se tak vracel z jedné ze svých barevných podzimních procházek kolem Pape station, napadlo mě "Sáákryš, tady v tý východní části Toronta někde byla ta dánská pekárna, kterou jsem si vyhlédl na mapách hned pár dní po svém příjezdu!!! Inu, zahledal jsem... a byl jsem 3 bloky od ní! A jde se!

Dorazil jsem tam, byla krásná, maličká a útulná. Pekařky bohužel neuměly dánsky a o dánsku jen slyšely, ale spousta z jejich produktů m připoměla můj dánskej život! Tak jsem si tam naložil něco, co vypadalo jako moje každodenní extatická snídaně jménem Overskårne... po tváři se mi rozlil úsměv podobný tomu, který jsem měl blahé paměti 2012 v Kodani.

Dánská pekárna ve východním Torontu.
Ale potomjsem ho zahlédl! Bochník chleba, kterej vypadal stejně jako ten českej!!!! Skoro po roce!!! Starej dobrej českej chleba!?!!
"Je žitnej?!" optám se chtivě tý rusovlasý pekařky. "Ano, žitnej." Juuhahahhůůůůůůůůů %&)#(*$)#*$)&#*&^#@*)(^%#(# !!!!!!!!!!!!!!!!

A děti, to byl zážitek!


Mńaminka tolik připomínající českej chleba, že jsem se po ní utlouct mohl!

2 komentáře:

  1. Co si pamatuji, tak ses učil chleba péct. Z toho sešlo?😂

    OdpovědětVymazat
  2. Dík ty můj čtenáři :) článek o něm teprve teď píšu, ale podle lineupu článků se na světlo dostane až tak někdy ke konci dubna :)

    OdpovědětVymazat