pátek 24. března 2017

Snídaňky a vášeň pro milkshakes

Jednoho dne jsem si řekl, že ta věčná snídaně "muesli, javorovej syrup a mlíko" pomalu stačila. Sem tam jsem to ještě přistřihnul vajíčkama na hniličko.


Uhjuhuuu závislost


Pak mi došlo, že by třeba dobrou a energetickou pochoutkou mohl být milk shake čili míchanej mlíčkovej koktejl. Tak jsem nakoupil nějaký ingredience s nimiž by to mohlo být gut.. mandle, banán, čokoládu, řeckej jogurt, javorovej syrup samo sebou, mražený lesní plody a špenát. Všechno jsem to naházel do tý skleničky ne blender (rozeskávač, rozmixovávač, těžko říct, jak se to jmenuje) a zamíchal. Vznikla z toho taková mňamka! A tak jsem pár týdnu snídal takovouhle laskominu.

Milk shake v plný kráse před zpracováním.
Vždycky, když jsem ji s ranním čajíkem dopil (byl toho mezmála jeden litr), cítil jsem se docela sytě. Hmm, kolik to asi má kalorií? Tak jsem to zkusil nabouchat do nějakýho online kalkulátoru, a vyšel mi 1000 kcal. Solidní ranní drink :)

Milkshake žůžo snídaně.

Žádné komentáře:

Okomentovat