úterý 21. března 2017

Halloween v TO a NYC a Jean

Tak. A byl konec října, spadla klec. Toronto si začalo vystrojovat předzahrádky strašidelnýmy motivy a procházet se tak kolem rodinných domečků v Yorkdale a Little Italy bylo děsně zábavný a vzrůšo!!
Jako příklad můžu uvést jednu zahrádku, která se skrývala hned za rohem mojí práce na Dufferin St. Byla uzpůsobená do vzhledu hřbitova se třema hrobečkama, z nichž koukali utržený ruce, nohy.... No masakr :)





Jak jsem se tak na svých toulkách městem motal zase jednou kolem Pape station, šel jsem kolem zahrady, která byla pokrytá dýněmi. Stál u ní formálně oblečený týpek a řekl mi, kup jídlo v plechovce pro bezdomovce a můžeš si za to odnést dýni. Ale tak to zase jo! Skočil jsem so večerky, a za chvíli už jsem si to štrádoval domů s řádnou kulaťoučkou dýní pod paží.

Doma se z ní potom po urputném dlabání stal Jean. Z nějakýho důvodu jsem mu trochu nějak protáhl koutky u huby a tak vypadal spíš smutně než strašidelně. Snad mi to mělo připomenout moje září nebo co. Jinak mu to ale náramně slušelo! Z jeho vnitřku pak byla famózní dýňová polífčička.

Jeane, řekni světu čusíček!


Na samotnýho halloweena jsem se pak vyskytnul na jednom mém leadership víkendů v New Yorku. Když jsem se pak byl projít nočním městem po Manhattanu, všude před bary stály různě strašidelný postavy,  a většina jich byla vážně, ale vážně vyvoněná.

New yorčani na halloweena, škoda že se mi z nich klepala ruka.


V neděli večer jsme pak v NYC zasedli k Charlesovi do auta a vyrazili směrem k rodnému Torontu. Čekalo nás zase něco jako 11 hodin jízdy. Jak to Charles mohl zvládnout s jednou nebo dvěma zastávkama, to nepochopím do smrti. V nečem jsou ti Kanaďani prostě jiný. A tak jsme se v pondělí v 6:50 ocitli v Torontu, já si skočil domu dát sprchu a pak rovnou hopky do práce... A samozřejmě s litrovkou kafe od Tim Hortons, páč to byl porod.

3 komentáře:

  1. Teeeda, to je dobře strašidelná výzdoba!!! A Jean se taky moc povedl :-) Lee

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za komentík Lee. Líbí se ti Jean jo? Adoptovala bys ho? A nepřipadá ti moc smutnej? Mám fakt pocit, že jsem mu nechtěně protáhnul koutky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepřipadá mi moc smutnej, je správně Halloweenskej :-). Jasan, adoptuju.. mně vždycky ty dýňaři vydrží hrozně krátce a to mě mrzí, ale je to krásný tvoření! Lee

      Vymazat