středa 15. března 2017

Kancelář bez okýnek v Severním Torontu

Jeden článek stojí za popsání prostředí práce, kterou jsem měl od července do listopadu. Jak už jsem někde psal, byla to analýza informačních systémů pro ministerstvo dopravy.

Co se mi tam kromě práce samotné líbilo, byla lokalita. Měl jsem to tentokrát už jen 40minut metrem a pak deset minut krásnou procházkou z Yorkdale na Dufferin St.  A tak jsem postupně sledoval, jak letní tmavě zelené barvy listí žloutnout a hnědnou a na podzim si po cestě do práce užíval východ slunce a cestou z práce západ.

Z mých procházek do práce pro ministerstvo dopravy



Do října jsem seděl ve třetím patře s týmem produkčních analytiků. Pak jsem se ale přesunul ke svýmu týmu programátorů (webový tým pro www.drivetest.ca), pro které jsem dělal analýzu. Byla to taková podlouhlá místnost ve druhém patře bez oken. A to mi teda chybělo! A kolegáčkům programátorům taky. Přemýšleli jsme, jak bychom si to tak blíže k vánocům vylepšili... A pak ruchard přišel s nápadem dát si na obří obrazovku co stála u zdi video krbu včetně zvuku! Hahaha, pak už mi chyběla jenom vůně svařáku!


Žádné komentáře:

Okomentovat