neděle 13. října 2013

Lov podzimních nálad kolem Srbska

... tak, a je první barvící se část podzimu (žlutá), kam ho pojedeme očumovat?




Podzim barví, jupiiááá



Vyhrálo to Srbsko - Svatej Ján pod skalou a zpátky. Vyrazili jsem nějak nieskôr, takže jsme na místo jájovozem dojeli až někdo kolem jedenáctý. Ale bylo překrásně, obloha modrá, něco kolem 15 °C, babí léto jak z knížky vystřižený.



Takový panorámata!



A jak tak přijíždíme k parkovisku v Srbsku, rozhlížíme se, že nikde žádný místo... V tom si všimnu že vedle auta stojí chlapík s nějakym mě velice povědomym obličejem. A pak mi to dojde, vedla auta stojí starej dobrej IWkář Nadav se starou dobrou buddysystémačkou Luckou. Ejchuchůůů, to bude výlet!

Odolali jsme lákajícímu prvnímu pivu hned ve vsi a nabrali jsme si to lážo plážo chůzi podél Berounky. Jak známo, podle řek žádný ukrutný kopečky nebejvaj. Stezka se tak různě kroutila  a podél ní se tyčili žloutnoucí stromy (nejvýraznější asi javory). S modrou oblohou v pozadí to bylo něco krásnýho k nepopsání.

Modrá se žlutou? Nejhezčí kombinování.



Taxme kráčeli, drbali jak nám to v životě běží, až se nám v cestě, co čert nechtěl objevila hospoška se svijanama. A tý už jsem neodolal a zatáh tam i zbytek turistů :)


A první pivíčkoooo, s našima náhodoupotkanýma :)



V půlce trasy jsme se pak rozdělili, páč Luci s Nadavem nějak spěchali domů a já se chtěl podívat po místě, na němž před skoro dvaceti lety stál můj první tábor. Vytáhl jsem Jáju až nahoru na vyhlídku u sv. Jána, kterážto, zvlášť s barvičkama v okolních lesích byla úúúúžasná. Tábor jsem sice nenašel, zato jsme si hezky pobrouzdali lesíkem, trochu i Jáje proti vůli. To se občas musí, že :)



Výhled ze skály u Svatýho Jána.



Cesta zpátky byla asi nějaká kopečkovatější. Bohužel si na ní už detailně nevzpomínám, páč se mi tam míchaj výlety, co byly pak :)

3 komentáře:

  1. cesta zpatky vedla kopeckovate, ale pres vodopadecky a ty byly pekny!( trosku to tam klouzalo) a pak uz se seserilo...

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm nemůžu to v tý paměti najít.Vodopády?? To bylo tam jak jsme ztratili značku?

    OdpovědětVymazat
  3. Ja myslim, ze jsme znacku neztratili, ale byly to maly vodopadky, z potoku..

    OdpovědětVymazat