pátek 4. října 2013

Islandskej vánek v Praze - Múm

Čas od času mi do rodný Prahy zavane vánek z Islandu. Většinou je hudebního rázu. Tentokrát do Prahy přijeli mnou dlouholettě zbožňovaný Múm. Je to islandská kapela hrající hrozně zajímavou alternativní hudbu s klávesama, ženským zpěvem, violoncellem, no prostě k sežrání!


Na koncert jsme vyrazili společně s Pájou, kterou jsem po letech děsně rád viděl. Načali jsme se na Andělu v hospodě jménem Plachta, kde měli Hoegaarden, a tak to docela šlo. Paxme přikvačili na místo do Meetfactory a Múm už byli v plném proudu. Byli celkem dobře ozvučený a svoje jedinečný songy podávali se značnou nonšalancí.


Island  v Praze! Múúúúúm!!!



Pro mě to byla naprostá hudební extáze a taky bylo hrozně dobrý slyšet zase po měsících islandskej akcent v angličtině podání frontmana, kterej budoucí dění na pódiu nezřídka komentoval.


Největší slastný okamžiky u mě nastaly u písní Green Grass of Tunnel a We have the map of the piano. V tu chvíli mi na zádech nabíhala husí kůže, jak se mi to líbilo. Určitě to znáte :-)


Tady jsou ty songy pro ty z vás, kdo jste zvědaví:
http://www.youtube.com/watch?v=oHTFmJk7fH0
http://www.youtube.com/watch?v=gDb8hduT584



2 komentáře: