pátek 28. dubna 2017

Botma a balkánskoasijská dechovka

Jednoho dne jsem tak přemýšlel, kam tak za kulturou. Kouknul jsem, jako obvykle, na stránky NOW magazínu a tam mě cvrnkl do očí článek o jakém si čemsi jmenující se Bampot, Na webu psali, že to je bohemická čajovna, tak mi to zavonělo domovinou. Na programu měly být dvě kapely (mix baklánské, turecké a asijské hudby)...


Když jsme tam dorazili, přišlo mi úplně jako bych dorazil do ke Dvou šálkům na Míráku. Takový jako koberečky, sedátka, polštáře za sezení a vůně čaje. Prostě povědomý!

Prohodím pár slov s obsluhou na baru a pak tam přijde i majitel, takovej rozevlátej týpek, původem Australáček, kterýho tak za srdce chytli český čajovny, že to musel přitáhnout do Toronta.

Hudba to byla parádní, východně rozjuchaná, s harmonikou, basou,  klarinety, i kolísavým tureckým zpěvem, yummy večer!

Balkánská dechovka a atmoška jak od Dvou šálků, ačkoliv 6000km daleko.

A pro hudební nadšence tady mám jednu ukázku. Líbí?



Žádné komentáře:

Okomentovat