pátek 14. dubna 2017

Švédský vánoční trh v Torontu

Jak začala zima, zavzpomínal jsem si na Dánsko a na to, jak jsem tam kolem vánoc coural po městě a dával si jeden glogg za druhým. Glogg je takovej severskej svařák, má nějaký jiný kořeníčka, myslím. Tak jsem na zkoušku zadal do google glogg toronto and on na mě vyblil, že za týden v mém oblíbeném Harbourfront centru bude Swedish christmas market.

Swedish christmass market v Torontu.

A tak jsem popadl Jessicu a šli jsme. Bylo to vevnitř ve harbourfront centru a byl tam tucet stolečků s ruznými ubrusy, ubrousky, různou ruční prací... A pak taky jeden stojánek s Gloggem!!! Jojo!!!! A tak jsme zamířili rovnou k němu.  Byl sice teda drahej, ale za to byl tůůůůze dobrej, tůůůůze! Pak jsme tam ještě chvíli brouzdali, až na scénu přišli dětičky se svíčkama a zpívalí zřejmě švédský koledy.


Dětský koledový sbor se švédskýma koledama.


Bylo to moc hezký, a chuť gloggu mě úplně nadchnula!


Žádné komentáře:

Okomentovat