středa 9. března 2016

Přelomy v Torontu

Posledních pár dní se mi začali ozývat ty firmy, co jsem u nich byl na pohovoru. Nejdřív ta na procesní optimalizaci, potom ta na Web IT consulting, obě s tím, že "díky, jsi fakt super kvalifikovanej, ale vybrali jsme si jinýho kandidáta". To mi věru na sebedůvěře nepřidalo. Začal jsem zvažovat možnosti práce na finanční přežití a nahlásil jsem se i do Starbucks.

A když už to vypadalo, že nastoupím jako barista do Starbucks v přízemí našeho mrakodrapu, tak se něco změnilo... Doběhl jsem si tehdy takovou lehoučkou pětku po Waterfrontu, doma jsem dal sprchu a zrovna jsem si užíval ten poběhový endorfin, když v tom mi zazvonil telefon. Volala jedna z těch personalistek, se kterými jsem se v posledních týdnech setkal.
Povídá: "Hi Thomas, můžeš přijít zítra v 9:30 k nám do kanceláře?"
"Zajisté, no problem." Odvětil jsem.
"Congratulations, zítra podepíšem pracovní smlouvu pro CIBC"
"Woohoo!" odvětil jsem si pro sebe :).
... a ještě dlouho jsem si tajtrdlíkoval radostí po obýváku :)

Canadian Imperial Bank of Commerce - můj nový zaměstnavatel. Zdroj: cbc.ca

Toronto - ON - Commerce Court West.jpg
A takhle vypadá CIBC headquarters, zatím není jisté, jeslti budu pracovat i tady.



Takže jsem upsán na procesní business analýzu v jedný z velkých kanadských bank. Začínám v druhý polovině března a nemůžu se dočkat. Sice mi teda hrozí, že budu z centra Toronta dojíždět do Scarborough, ale to mi teď věruuu nevadí, tralalala :)

Tak si držte klobouky a mně palce!


2 komentáře: