čtvrtek 28. ledna 2016

Můj první kanadský milník

Dneska se stala jedna důležitá věc. Došly mi sójový suky, po týdnu-a-kus poslušného konzumování max 1 sójového suku za den prostě došly.

A tak je jedna kapitlola života za mnou...

Ale začíná další! Jmenuje se margot a mám ještě tři :))).

Až tyhle dojdou, to nevím, co budu dělat.


Jinak jsem dneska na běhu kolem jezera potkal takový zajímavý ptáky - tělo do hněda a černý krk a hlava. Spíš mi připomínal labuť, jen jinak obarvenou. A tak jsem po příchodu domů zapátral a na wikipedii jí našel... A teď přichází zase rozdíl v překladech... anglicky se jmenuje Canada Goose (tedy husa kanadská) a česky ornitologicky Berneška velká. Já si jí teda pro sebe nechám jako husu kanadskou :)). Podle ní se taky jmenujou ty super zimní bundy, co bych si chtěl koupit, kdyby nebyly tak drahý :)


Není krásná? Zatím fotka z wikipedie, dotlačím vlastní)

... a ještě vlasní fotka :)

Canada Goose zahlédlá u jezera Couchiching



Žádné komentáře:

Okomentovat