pondělí 8. května 2017

Nouvelle Vague v Torontu

Byl páteční večer, já jsem se po prvních třech týdnech práce pro Scotiabank přestal strachovat o každej cent a rozhlídnul se, co kde hudebního se děje po Torontu. Jen co se přehledová stránka načetla, vybaflo na mě, že v neděli (tj. za 3 dny) tady budou hrát Nouvelle Vague - francouzská kapela hrající předělávky slavnejch songů do jejich takovýho lounge/bossanova stylu....
A to jsem hned věděl, že chci vidět! Objevovat hudební zákoutí a inspirovat starou známou, i novou  hudbou, to mi totiž život krásně koření.

Nakoupil jsem lístečky, popadl jsem Michelle a šli jsme.

Hrálo se v Phoenix Hall, takovej na prnví pohled decentní baráček na severovýchodním okraji centra. Přišel jsem tam o něco dřív a stoupl jsem si do fronty na kontrolu toho, že nám všem bylo přes 19 nebo co :). Najednou se ke mě přitočila holka, co stála za mnou a povídá: "Čau, hele, nevypadám zhuleně že ne?" :))).

Koncert to byl ovšem naprosto famózní. Předskokanku jim dělala kubánsko americká písničkářka Liset Alea, která to tam naplnila takovou emocí, že jsem z ní skoro neodtrhnul oči.

Liset Alea a její vtahující atmosféra.


A pak nastoupili. Ti Nouvelle Vague, který jsem tam blahý paměti smažil s Jonášem za našich nejvíc propařených dvacátých let, a který do Čech nikdy nezamířili. Tak tady v Kanadě už mi neunikli chacháááá!  A králi božsky, základ v bubínkách, base a kytaře, a dva ženský zpěvy s francouzkým přízvukem. Zážitek na husí kůži! Nejvíc ze všeho mě fascinoval ten týpek, co hrál na basu. U vetšiny písní jel hlavní linku a neskutečně si to užíval, a tak jsem si to užíval s ním :)

Rozjetej basák!


Jako bonus měla na sobě jedna ze zpěvaček takový moc pěkný šaty s rozparkem, který jí ze sukně v jednom místě dělal minisukni. A jak tak odvážně všechno tancovala, byla to podívaná k pokochání :)

Nouvelle Vague a sukně, z níž se těžko spouštěly oči.



Nejvíc ovšem povšechně slušný a zdvořilý Toronto zatrnulo, když zahráli předělávku od Dead Kennedys - Too Drunk To Fuck (Moc ožralá k šukání). Podle názvu vám jistě dojde, že to zdvořilý kanaďany bylo trochu nezvyklý :)







Žádné komentáře:

Okomentovat