středa 24. května 2017

Jak jsem si začal vytvářet HRY

V polovině dubna mi skončil můj leadership program a v jedný z posledních koučinkových konverzací se mě můj coach zeptal, jestli si v oblastech, který jsou pro mě důležitý vytvářím hry. Hmms, hry, no, nevím, co to je?

Pak mi to vysvětlil. Když si vytvoříš hru pro nějakou oblast svýho života, slouží jako inspirace a může tě hnát k vyšším cílům a lepším výsledkům...
Hra je jako takovej snovej cíl, jakýho bych v daný oblasti chtěl dosáhnout. Tak jsem si jednoho večera sednul, otevřel jsem si čevený vínko a mkrnul jsem na oblasti co jsou pro mě důležitý a začal jsem tvořit. Pamatoval jsem ještě, jak jsem si blahý paměti v červnu 2016 nastavil hru "Najdu kanadskou práci do 3 týdnů" a tak se taky stalo .

Jedna z oblastí, kterou jsem si vybral je moje běhání. Zaběhat si chodím už pár let, v podstatě od dob Dánska blahý paměti 2012. Vždycky jsem si běhal jen tak, jako na zrychlenou procházku. Neměl jsem žádný moc vzdálenostní ani rychlostní představy a pohodička. A tak bylo to běhání sice super, ale nějakej směr mělo jen když měly nastat nějaký závody. Tak jsem se zamyslel... Jakou hru bych si tak ve svým běhání mohl dát, aby mě to hnalo kupředu? A už mi začaly hlavou lítat nápady. 

Hra, kterou jsem si vytvořil pro běhání zní takhle: Letos dám maraton se ctí.

To mi vždycky přišlo ( a doteď přijde)  jako nemožný. A to je právě ten gól. Dát si svoji hru jako něco nemožnýho a pak se do toho pustit ze všech sil. Buďto to dokážu, anebo aspoň budu vědět, že jsem pro to udělal maximum. Moje nová hra se projevila hned na tradičním středečním běhu, který by byl za normálních okolností něco mezi 7 a 10km (asi tradiční trasa kolem jezera). Takovej trénink ale pro mojí hru nestačí. A tak jsem si běh trochu nátahl, a to až do Tommy Thompson parku. Když jsem doběhl k jeho bráně, zahlédl jsem v dálce vedle zapadajícího slunce CN Tower a pochopil jsem, že tohle bude dneska opravdu o krapítko delší. Nakonec z toho bylo 16 km. No prosim! :)


Vidíš tam v dálce CN Tower? Takhle je vidět z Tommy Thompson parku.
Takhle můj běh nakonec vypadal.
Stejně  tak jsem si vymyslet hru pro svou práci - Stát se ve Scotiabank leaderem pro náš tým a transformovat ho k perfektnímu porozumění kapitálovému businessu a výjimečnýmu výkonu.
Pak následovaly hry pro přátelství, plavání, salsu, byteček, vzdělávání... Prostě pro cokoliv, co je pro mě důležitý, a to se to jede!

Stejně tak jako pro běhání mám HRU i pro svůj blog. Má čtenáře inspiroval k podnikání jejich vlastních dobrodružství, popř. k nalezení dobrodružství už tak dobře fungujícím životě. Tak schválně sledujte, jak se moje psaní a řízení blogu bude měnit.

Jak se říká tady v Ontariu -  GAME ON!

A co vy? Jaký hry prio inspiraci máte v životě vy? Komentujte, jsem zvědavej!

6 komentářů:

  1. Ohoho... Very interesting.. Tak vínko si pravda neotevřu, ale i tak uvidíme jestli přijdu na nějaký hry ve svém životě :-) :-) Lee

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím že s tvojí inspirativní osobností ani víno není potřeba :) Tak se tady pak poděl, až tě něco napadne, všichni čtenáři jsou po inspiraci jistě hladoví! :)

    OdpovědětVymazat
  3. No mě hned včera napadla první věc a to dokončení mojí soukromé vegan kuchařky.. Pořád sbírám recepty, co chvílu něco zkouším, ale je toho tolik. Tak jsem v tom hned včera začala dělat pořádek.. A termín do kdy to chci stihnout mám jasně daný (šibeniční), tak uvidíme :-):-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hey Lee, jak to dopadlo s kuchařkou? A jakou si pro to můžeš vymyslet hru pro inspiraci?

    OdpovědětVymazat
  5. Super 👍 zjistil jsem, že si "hry" vytvářím už od blahé paměti, jak by si řekl😉
    Ale většinou to jsou sportovní, nebo pracovní.
    Co se týče sportovních, tak to bylo 1000 pritahu do jednoho měsíce (tehdy do odjezdu na dovolenou) a teď mám novou hru/challenge - dát do svatby 50 kliku v kuse.. tak uvidíme😃

    OdpovědětVymazat
  6. Hejsa, dík za comment a sorry za zpoždění. Jak víš, lítá mi teď hlavou všechno možný :). Tyjo 50 kliků do svatby jo? To je hodně dobrá, to mě inspiruješ! Těch 1000 přítahů jsi dal?

    OdpovědětVymazat