neděle 13. listopadu 2016

Třicítka na přelomu Kanady a US

Když se kalendář zhoupnul v můj narozko den, byli jsme zrovna na cestě z NYC do TO. Když se můj spolucestovatel Mohamed dozvěděl, že mám narozeniny, stočil naše auto do jakýhosi barevnýho fast food chain, kde hlad zaženu masivní omeletou a Mohamed mi následně vyjedná zmrzlnu zdarma jakožto začátek mejch narozenin, Hučel tam do nich asi 30 minut, bylo to k popukání :)).


Tadyto je Mohamed, když mě o pár dní pozdějc pozval na indickou véču Butter Chicken.

Do Toronta dorazíme asi tak v 6:50 ráno, takže si domů skočím dát sprchu a při procházce do práce se stavím v Tim Hortons pro XL double double kafe. Dostanu kelímek, kterej má asi tak 0.75 litru a jakž takže mě udrží celej den na nohou.

Snad jedinej obrázek Tim Hortons kafe, kterej mám k dispozici. XL kafe bylo dvakrát takový.

Večer si říkám, že z toho nebudu dělat žádnou masiv party a napíšu jen pár lidem... Uvidíme, kdo se objeví. Nasměruju to do Bettys, krásnýho autentickýho baru plnýho pankáčů na King Street East. Jsem tam trochu předčasně a tak si dám pivko (dobrou kanadskou ALE) a sednu si na zahrádku. Tak si tak sním, jak si snad nakonec vymyslíme kus Kanady společně tehdy ještě s Jájou (září), když v tom přede mě padne krásně žlutej list ořešáku. Lehne si tak na stůl a já si pomyslím - co mi tím jako naznačuješ? Že mi začíná můj osobní podzím? :)))

Signalizace, že mi nastal věkovej podzim????


O něco později přijde Zainab, překrásná holka původem s Iráku, Charles (Kanaďan s předky ve Finsku) a Mohamed (ten veslej týpek z Palestiny). Dáme si (až na Mohameda) pár drinků a mě se to děěěsněě zalíbí. Takový pěkný komorní pivečko a mejma oblíbencema, tak nějak jsem si svý 30tý narozky kreslil, když jsou všichni mí starý dobří kamarádi 6000km daleko.


2 komentáře:

  1. Hlavně, že sis to užil! :-) Komorní oslavy já miluju..
    A podzim života, to nee.. z vlastní zkušenosti, spíš best years? :-)
    Lee

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak já si z toho udělám best years! :)

    OdpovědětVymazat