čtvrtek 10. listopadu 2016

Léto se mezitím přelilo v podzim tady v Ontariu.

Inu, život mi naskládal pár neočekávaných událostí a já jsem si pak do kalendáře naskládal tisíc a jednu očekávanou událost tak, abych vyzkoušel, co všechno se dá do 7x24 hodin nacpat. To blogování se mi tam nějak nevešlo. Takže OBNOVUJEM!

Jak jsem se nadchnul pro cestování po Nova Scotia s rodinkou v srpnu, začal jsem vystrkovat růžky víc z Toronta.  Vždycky se podařilo posbírát některý z mých Torontských kamarádů a každej víkend si pořádně užít! Takhle jsme na začátku září byli v Tobermory, viděli tam potopený vraky v kříšťálový vodě a vyjeli si lodí na Flowerpot island na květináčově vypadající kamenné formace a pořádně svěží a studenou koupačku v Lake Huron. To byl ale pořádně strašidelnej pocit, když jsem si tou průzračnou vodou plaval kraula a najednou se pode mnou dno propadlo do hloubky, do níž nebylo vidět ani v takový čistý vodě, brrrrr! Aspoň taková rychlá zmínka a pár obrázků... o Tobermory bych se ale chtěl ještě o hodně víc rezepsat!!!

Vraky lodí v zálivu Tobermory

Průzračná voda Lake Huron

Flowerpot (květináčovej) ostrov

Prohučel kolem taky TIFF - Toronto International Film Festival - coby severoamerická obdoba festivalu v Cannes. King street byla tehdy nacpaná lidma, všichni se těšili na kolem chodící celebrity a byla to velká pár mobilizující celý město!

Výlet na  Scarborough Bluffs mi pak úplně vyrazil dech. Jak si mnozí můžete pamatovat, první 3 měsíce svojí práce v Kanadě jsem jezdil každý den 90min metrem a busem do Scarborough. Tehdá jsem si proti týhle části GTA vytvořil takovou lehoulinkou averzi. Scarborough Bluffs ovšem jsou překrásný, PŘEKRÁSNÝ, vápencový útesy tam kde Scarborough sousedí s jezerem. Když je s Michelle a Chiedzou objevíme, několik minut na ně zůstaneme jenom mlčky zírat! Taková překrása a jenom dvě zastávky vlakem od centra Toronta? Woohoo!



Scarborough z té hezčí strany.
V mezičase jezdím každý den do Yorkdale do práce (zkrácená dojížděcí cesta na 50minut), nořím se do analýzy testování ontarisjkých řidičů a do integrace jejich systému a do podpory produkčních chyb. To si zase docela obnovuju svoje starodávný technický zaměření :). Je to ale děsná zábava a každej den se učím něco novýho! Jako bonus mám kancelář cca 10-15 minut pěšky od zástávky Yorkdale a to mi poskytuje krásný svěží rána, který mi umožněj dojít do práce svěží a nadšenej, woohoo! Když to dobře vyjde, a šlapu z Yorkdale nedlouho po východu slunce, i kamínky na ulici Renne házej stíny! K neuvěření!

Taková ranní procházka do práce prostě inspiruje!
Když kamínky házejí stíny....

A aby to nebyl zase moc dlouhej článek, tak to tady utnu, a ostatní vmáčknu do novýho :)

2 komentáře:

  1. Let's go back to Tobermory. I love it there!

    OdpovědětVymazat
  2. Yeah, it was a perfect time right? Tobermory is also one of my most favourite places in ontario!

    OdpovědětVymazat