úterý 9. září 2014

Plavání před prací je bohorovnost

Jednou za život se podařilo. V 5.58 sedám na hráče do legendárního korkovozu a v 6.10 parkuju před šutkou a mám ještě lehce slepenej mozek. Je počínající zataženej rozbřesk a mě to táhne do bazénu.

Uvnitř trochu víc lidí, než bych čekal. Ale o dráhu se dělím jen s jedním, později dvěma chlapíky.

V 6.50 vylejzám z bazénu ven a vítá mě mlhavý ráno. Ale je mi krásně. Nadšeně, rozjuchaně, narovnaně, jak na drogách!

Provoz na mostu barikádníků trochu kulhá, ale za něco jako 20min jsem zpátky na hráče. Hlava mi jiskří nekončeným nadšením pro všechno a to mi drží celej den.

Zbožňuju ranní plavání a snad si ho zvládnu zavést častěji do života.



2 komentáře:

  1. jj zvladnes, kdyz mas vedle sebe vstavaci Jaju :)
    BTW: pocit kdyz lezes do bazenu jako prvni a voda je jak zrcadlo, je k nepopsani :)

    OdpovědětVymazat
  2. Co takový palvčo s člověkem udělá! Báječný! a celý den je prima. Docela obdivuji, že to dáte tak brzy ráno, to bych do tebe nikdy neřekla.

    OdpovědětVymazat