čtvrtek 19. června 2014

Ztuhlý krk, trapézový sval, co pomáhá.

Tak tenhle bude spíš ke shrnutí pomocných aktivit na odblokování krční páteře. Radůstka na tom je, že se krčka spravila.

Jaksi taksi jsem se po hezky hýbavém večeru ráno probral, divně se na vysokém polštáři převalil a od té doby se nemohl otočit na levou stranu. Během dne jsem zkoušel všechno, od zatahování brady a sklánění brady k hrudi až po kruohvý cvik rameny. Nic tak nějak moc nepomohlo.

Zkusil jsem tedy vyhnat čerta ďáblem, sedl jsem na kolo (což bylo dost zajímavý, páč jsem se na kulaťáku nemohl ohlížet po autech za mnou), a jel do bazénu na Petynce. Plaval jsem střídavě styly (tentokrát jen 700m) - začátek prsa, pak kraul, prsa, znak, prsa, kraul...
Tak a vida, po 700 metrech mohu náhle otáčet hlavou  nalevo skoro až k rameni, takže tahle trable netrvala ani dvanáct hodin. Chce to jen prokrvit!

Plavání über alles!

1 komentář:

  1. Zkusím na svoje neduhy taky vyhánět čerta ďáblem, jen nevím, jak na to.

    OdpovědětVymazat