čtvrtek 4. února 2016

Život na Waterfrontu

Takže teď žiju v přístavu. Každý ráno se koukám na modrající se hladinu Lake Ontario před Olympic Island, jedním z torontských ostrůvků.

Výhled z okna obýváku za ranního sluníčka.


Přes den, když se sluníčko posouvá přes obzor nad jezerem hází různé odrazy a stíny na lodě, ptáky, parky, mrakodrapy, a tak kdykoliv přes den vyjdu ven (a za jakýmkoliv cílem), nedá mi to a jdu se podívat až k vodě.

Takhle to vypadá kousek od vchodu.
Okolní domečky navečer.












Vidíš to slunce odrážející se v proti mrakodrapu?
Jak se to mohlo stát, když je slunce zasloupem?
Aneb takhle se vždycky světlo odráží napříč městem.

Západ za mohutnějšího větru.
Na ozboru malting  silo.
Jak je to krásný, žít tak blízko u vody:)












Kdykoliv se děje něco po centru, mám to v docházkový vzdálenosti, a to věru, věru není zlý.

Dneska padnul teplotní rekord. Byl nejteplejší únorový den od roku 1991, a to 14°C. Kanaďani se svlíkli do košil, já jsem jen odebral svetr :).

Včera jsem nějak nestihl večeři, a tak jsem si kolem devátý večer skočil na 6-inch bagetku ze Subway a následně pro kafe do Tim Hortons (překapávačku s dvojitým mlíkem a dvojitým cukrem). Ze subway to byla báječná pálivá bageta s roast beefem a k tomu jsem dostal dvě cookies jako pozornost podniku. To se bude ke kafi celkem hodit :). Když pak přijdu do Tim Hortons, zamlžej se mi brejle a holka za barem mi po rozesmátým "Hi there" nabídne chápavej utírací ubrousek. Dáme bezva entusiastickej small talk a nakonec mi ještě "ke kávičce" přihodí štrůdl, aby "kávička" nebyla osamocená. Já ty kanadský zvyky prostě žeru :))

Žádné komentáře:

Okomentovat