pondělí 8. února 2016

Zařizování hnízda na Queens Quay & York

Byteček na Waterfrontu je takovej polo zařízenej, takže jsem udělal návštěvu IKEA, abych pokouknul po lampičce, skříňce, nožích, atp. atd. Přijel jsem tam nějak uprostřed dne, vyhládlej od snídaně, a tak jsem si vzpomněl, že mi kdysi kdosi doporučoval ty jejich masový koule... a taxem si je dal.... No fuj! To už nikdy neudělám! Ještě že jsem to mohl zapít free-refill sladkodrinkem typu mountain dew  :)

A pak už nákupík. Představoval jsem si, že to bude pohodička jako v Dánsku - že jednoduchou poličku koupím třeba za $20 a se vším se vejdu třeba do $70. Tak to ani náhodou, protože nejlevnější polička je za $70, tralalaa, a taxem zatím bez poličky a rozmejšlím :) Každopádně žárovky, nože, prkýnko a utěrky už mám, jen s nima tam zahučelo 100$ :)

A je to tu po letech znova, focení štítků do IKEA skladu jako před lety v Kodani.


Druhý kolo byl nákup drogerie na uklízení a čištění koupelny a trouby. Nakupoval jsem to v supermarketu Loblaws, necelý 1km od bytečku. Protože tam ale měli všechno, a já nemiluju nakupování, vzal jsem to najednou i s dlouhodobějšími potravinami. Některé z nich byly ve správným rodinným balení (900g cherry rajčátek, 750g nutelly..), a tak nákup nakonec vyšel na 12 tašek a asi tak 30 kg :))). Tak jsem ho zkusil odtáhnout, ale po 200 metrech, obloženej ják vánoční stromeček, jsem zaúpěl a nastoupil na TTC/socku :), oh maj :]


Některý porce jsou prostě TROCHU větší (900g cherry rajčat)


Žádné komentáře:

Okomentovat