sobota 28. ledna 2017

Podzim v Ontariu

Celý rok, co tu jsem, se těším na podzimní barvy v Ontariu. Kdykoliv jsem doma v Čechách dostal pohled z Kanady (nebo zvlášť z Ontaria), byly na něm ty krásně zbarvený javorový stromy a listy. A tak jsem se nemohl dočkat, až to tak nějak od konce září do začátku listopadu uvidím na vlastní oči.

Ňuuuuuuu!




Když se babí léto takhle nachýlilo, začal jsem odchytávat svoje komunitky a tahat je na výlety. Když zrovna nikdo nemohl, vydal jsem se sám, většinou aspoň do nějakých vzdálenějších parků kolem Toronta. Barviček jsem se nemohl nabažit.

Moje letošní favoritka...

Konec září byl ještě dosti zelenej, ale i tak to byly moc pěkný procházky.

Druhý týden v říjnu se to konečně začalo barvit. Vyrazili jsme s Manou na Bruce trail, pěkně se zamotali kolem Waterdownu, ale nažloutlo už bylo!

Jak je vidět, při výletu na Bruce trail ještě moc žluto nebylo, zato moje pocity ze září se projevovaly :)


Na o něco pozdějším výletu kolem Rouge river se to už pěkně červenalo. Takový Ontario mám rád!

Začátek před Rouge River.



A vrchol barvící sezóny jsem zažil v Glen Stewart park v Torontu a u Bruce trail na Rattlesnake pointu, kamž mě vytáhl můj spolu ILP kámík Sam.

Ňuuuuuu!


Na Rattlesnake pointu


Zbytky barviček se choulili na stromech cestou do práce (tehdy ještě do Yorkdale), a taky při toulkách High parkem. Idkyž to na fotkách není zdaleka tak krásný jako ve skutečnosti, aspoň střípek z toho snad dostanete.


Cesta do práce...



A trochu bžundy s podzimním listím. 












2 komentáře:

  1. Krásný podzim. Za mě nej fotka na Rattlesnake pointu :-) Lee

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Lee, ty moje nejvěrnější čtenářko!

    OdpovědětVymazat