neděle 24. července 2016

Moje kanadský dění - Duben 16

K zaplnění tej mezery v zápiskách bych rád v cukuletu popsal, co veselýho se dělo mezi 24.4. a 24.7. Rozdělím to do postů po měsíci, aby toho nebylo moc najednou :)

Tohle byly moje krásný radůstky v dubnu:

Návštěva španělskýho flamenca ve Fleck Dance Theatre rovnou před domem byla úplně novej zážitek, tance mě nesmírně baví sledovat a časem je snad budu umět i tancovat. Flamenco plný krásnýho podupávání a pohybů plných urgence - moc se mi to líbilo.

Flamenco ve Fleck Dance Theatre

Khalsa Parade, aneb pochod několikero tisíců Sikhů napříč Torontem. To jsem si jednou takhle šel po waterfrontu a potkával jsem spoustu lidí barevně oblečených a s barevnými turbany. Nedalo mi to a optal jsem se, co se to děje. Otec od rodiny s oranžovým turbanem na hlavě mi vysvětlil, že 23.4. se slaví formalizování náboženství Sikhů z roku 1699. Sikhové (cca 30 milionů lidí) jsou původně z Indie, nyní rozmístěni po Severní Americe, Západní Evropě nebo třeba v Somálsku. Jejich 3% populace v Torontu nejdou přehlédnout. Svůj zvláštně uvázaný turban nosí vždycky a docela jim to sluší, když ho sladí s kravatou a ponožkama :).




Khalsa Parade 2016 Toronto

Od dubna do července jsem se taky zapojil do Landmark semináře, který mi umožnil  se v detailu podívat na některý důležitý rozlišení našich vnitřních interpretací. Abych jim všem dobře porozuměl, přihlásil jsem se na roli Communicator, tzn. rekapituloval jsem jednolivý kurzy po telefonu pro ty, co chyběli. To byla nepřekonatelná zkušenost!

Sem tam jsem to proložil nějakým během, zaplaváním si v domácím 15m bazénku ( to se celý km naodráží :) ), darováním krve, a tak.

Dal jsem život.
Vnější polovička bazénu, co mám ve svým domě.







Žádné komentáře:

Okomentovat