úterý 26. července 2016

Kanada Květen 16 - koncert, basketbal, ostrovy,

V květnu se mi pak poštěstilo zažít zhruba následující.

V mezičase taky torontští basketbalisté Raptors málem vyhráli Eastern conference, kdyby je byl býval nezastavil Cleveland. O jednotlivých výkonech se v práci vedly dlouhé a vášnivé debaty :). Můj byteček je v dostřelu od basketbalový haly, a tak jsem z okna slyšel řev, kdykoliv Raptors skórovali.

Taky jsem viděl několik bouřek a překrásných západů slunce u jezera.





Navštivil jsem koncert Chelsea Wolfe, kdež jsem potkal Marka, amatérskýho našenýho eletronický muzikanta, kterej mi vyprávěl o tom, jak hudba inspiruje jiný jen pokud je vnitřně autentická. Tady v Torontou prostě každej hovor má něco do sebe.

Chelsea Wolfe zahrála v Torontu.

Poseděl jsem taky na pár kávičkách s kamarádama a kamarádkama, zajel jsem na ostrovy trochu se projít a poválet s Jess, Markem a Lenkou.


Ty kávičky, to je moje...

Pohled na Toronto z ostrovů.
Jeden z krásných zážitků byl taky indiánský festival, čili indigenous festival. Tam jsem viděl indiánský tance, válečný zpěvy a skutečný příslušníky kanadských first nations. Jejich tradiční oblečky jim moc slušely, hlavně ženám.

Indiánské tance


VIDEO: Ukázka indiánského zpěvu.


S Markem a Lenkou jsme si taky střihli druhý výlet na Bruce Trail. Tentokrát o jednu oblast severněji - Silver Creek a Terracotta. Krásnej okruh na celej den, se stromy se jarně zelenajícími a s nekonečným množstvím jezer. Mňamy!













Bruce trail Silver Creek a Terracotta.

Párkrát jsem si potrénoval správnou střelu na basketbalový koš, většinou tak nějak navečer před setměním po práci. Dal jsem si tam vždycky závazek dát alespoň 3 koše za sebou než půjdu dom a někdy mi to trvalo pořádně dlouho :).

Moje basketbalový pokusy

O volných víkendech jsem dobrovolničil pro Toronto v rámci Doors Open a sem tam taky asistoval na Landmark Fórech. Dobrovolničení pro Toronto bylo zajímavý - například transformace "odpadních ulic" zvaných "lanes" na kulturní prostory pevně spjaté s historií daný lokality, jako byla Raggae lane v oblasti Little Jamaica, kde je to samej obchod s hudbou a holičství v rukou jamajské přistěhovalecké komunity. Na Landmark assistingu zase bylo krásný vidět lidi přicházet na svoje vlastní interpretace a trochu se od nich osvobozovat.

Dobrovolničení na Raggae Lane












Žádné komentáře:

Okomentovat