sobota 9. dubna 2016

Vlastní projektík Kolčr

Jak jsem si tak v dobách předpracovních potřeboval trochu odpočinout od neustálýho oslovování personalistů a posílání životopisů, zkusil jsem si naprogramovat takovej vlastní projektík.

Doporučovátko kulturních událostí v Praze (aby se Jája případně nenudila). Všechny portály, který jsem znal totiž doporučovaly hlavně mainstreamový kina, divadla a festivaly. Já jsem chtěl něco lehce alternativního.

Zatím je v první verzi. Doporučuje jenom kina a jenom pro dnešní den. Postupně snad budu přidávat další zdroje pro jiné typy kulturních událostí a taky se pokusím to rozvhnout podle kalendáře. To ale až si zase trochu utříbím nově prací zabydlenej čas.


Tak kdybyste se chtěli mrknout, tady to je, ten výtvor :)




3 komentáře:

  1. Jája ho taky vyuziva, ale to rozsireni by to chtelo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to super, těším se na rozšíření!

    OdpovědětVymazat
  3. Jaja: famózní! A už jsi byla na něčem, co doporučil?

    Obě: snad ještě v Q2 bych mohl něco zpatlat ;-)

    OdpovědětVymazat