pátek 21. dubna 2017

Moje hospůdky v Torontu

Pocházeje z Čech, kde jsem několikráte v týdnu s kamarády proléval několik pivíček, potřebuju mít v Torontu v okolí útulný místa s dobrým pivem. Minimální cena $7.5 za pivo mě přivedla na zcestí. Začal jsem pít jenom tak jedno až dvě pivka za večer. A to jsem myslel, že je nemožný!

Rok jsem to tu obrážel a objevoval. Tady jsou moje zjištění k dokreslení torontský hosposituace.

Jednou z mých největšch klasik býval pivovar Amsterdam. Rozkládá se ve starých budovách skladů torontského terminálu hned u jezera (tudíž u mě před domem) a má tři vynikající svrchně kvašený piva (ejly) - Cruiser (křížník), Fracture (zlomenina) a Boneshaker (klepač kostí). Tam jsem teda vysedával s Manou, Zuhairem, Imranem, Jessicou, Markem, Honzou, no v podstatě se všema.

Dosti často jsem taky chodil do řetězce Firkin. Britsky se prezentující to podnik má dosti průměrný pivo, ale zato docela příjemný prostředí a dost dobrou fish and chips.

Biermarkt, 20 pivních speciálů na čepu a tma jako v pytli i v poledne, taková dosti dobrá zašívárna na The Esplanade.

Kalendar, jediná kavárnička, která snad v celým Torontu (nebo celým Ontariu) nabízej svářo! Oni ho tu jinak vůbec neznají???

Exkurze v Kalendar těsně před vánocema.


Loose Moose (uvolněnej los) je večně natřískaná hospoda kousek na Front Street west. Přehlídkou piv zrovna nepřekvapěj, ale žije to tam při každým zápasu Blue Jays nebo Maple Leafs.

Jak už jsem psal kdesi jinde, nedávno mi otevřeli novou takovou hospo kavárnu u harboufront Centra. Jmenuje se Boxcar social a já jí miluju! Ten pivní výběr!

No a z největších klasik musím jmenovat slavné Betty's. Je to taková zaplivaná skoro pankáčská hospoda, shodou okolností kousek od Landmarku, takže jsme do ní zapluli vždycky po páteční classroom.  Chodí tam spousta umělecky vypadajících lidí, je tam rozchechtaná obsluha  a příjemný pivíčko, který je slušně hoppy!

Bettys, ještě odpolední prázdno.







Žádné komentáře:

Okomentovat