čtvrtek 28. července 2016

Kanada Červen 16 - Kayak, Wakeboarding, loďstvo

Mezi ty další zábavičky, který jsem tu podnikal, patří kajaking (to zatím jednou a na tandem kajaku pro dva, který nelze převrátit). To byla fatazie, po práci tak sednout do lodi a obpádlovat si to kolem ostrovů za zapadajícího a oranžovejícího sluníčka, osvícených plachetnic  s Manou a malou lahvičkou vína s sebou jako bonus.

Na kajaku kolem Toronta je to krásný.

Za západu slunce je z kajaku všechno fotogenický.


Taky jsem tu znovu objevil svoji starou vášeň - wakeboarding! Na meetup.com jsem si našel skupinku wakeboarderů, který jezdí každý týden hodinku na sever od Toronta do Rail Yard Wake park. Je tam takový jezírko a dva vleky "tam-a-zpátky". Na trénování wake stability, 180ky, skokánků a na pokusy o nejkrásnější trik Air Rally jsou nedostižný!

Wake wake wake wake wake!
Takhle to obvykle začíná
A takhle to často končí.





















Jednoho dne mi taky před okny zaparkovaly tři vícestěžňové krásné lodě - Galeón, Vikingská a ještě jedna.  Když jsem je poprvé uviděl, úplně mi zastavily dech. Zvlášť ten Galeón, taková více patrová válečně vypadající loď, kterou Evropa používala na moři v 16 - 18 století a Francis Drake na ní na konci 16. století obeplul zeměkouli. Na živo je to NESKUTEČNÝ monstrum, to vám teda řeknu!

Galeon odpoledne.
Galeon ráno.







Žádné komentáře:

Okomentovat