čtvrtek 3. ledna 2019

Ročenka 2018 - tanec, jachta, Israel a hory

Tady je pár obrázků popisující můj poklidný a veselý rok 2018.
Napište mi do komentáře, který z nich nejvíce zaujal, jo? 
To mi pomůže se rozhodnout, o čem napíšu v budoucnu blog post.

Letos jsem zvolil několik pohyblivých gifů, aby to mělo též nějakou dynamiku.


Zakončit rok v Nahořanech, začít další v Nahořanech! 
Zimní procházky a vzdělávání mládeže.

V lednu jsem si založil svou nedělní tančírnu. Ze začátku tam, jak vidno, moc lidí nebylo.

Po několika nedělích se počet účastníků výrazně zvýšil a já jsem svou tančírnou začal žít.

Hrozba roku s osmičkou na konci - referendum o prezidentu ČR.

Když tak Daneček narazí na "klub" v němž si může zapálit, pak je tak šťastnej!

Zimní procházku nenahradíš (Výlet s Danečkem na kouřící kopec Boreč).

Rok 2018 mi také přinesl první zkušenosti s motorovou pilou, tuze dobrý!


A jelikož bych na Snowboarding neměl zapomínat, byl Schladming, a krásnej.
Demonstrace proti Babišovi v čele vlády.



Rozmilá dítka mých drahých přátel :)

Hybrid Minds v Praze na drum'n'bass festivalu

Kašpar Melichar n Jejich koncertě v Barcelounoc, zvláště z Malíř a Smrt mi jde husí kůže po zádech ještě teď.

Zachovávat tradice. Důležitý.

Profoukaný jarní výlet na Sněžku...

Jarní výlet na Sněžku i s vílami co jsme potkali cestou...

Kořka the salsa social DJ.

Když ti nejbližší přijedou do Prahy :)



... a tančit se dá i venku, že?

Milešovka na východ Slunce s Natálkou.

Hlavně nezapomenout na Balazska uklizeníého v Písku!

Jonánek se mi žení!

Temný začátek treku přes Bílé Karpaty.

Bílé Karpaty a jejich ranní atmoška.

Ubytování pro bohy, nedaleko Lopeníku.

Také jsem byl párkrát v Brně s prací v Simplity

Vltava run a první zkušenost se štafetou.

Kamarádka z Milwaukee přijela na místo svých předků do Poličky. Důležitý!

Trocha romantiky v podvečerní Praze.

První uběhlá 33ka.

S těma staršíma selfie tyčma to není žádná sranda

Arcade fire přijeli do Prahy!! Zažítek k neuvěření!

První objevení odpovědností námořníka!

Podvečerní legrácky kolem jachty.

Trekking po Tatrách s maminkou a ségrou. Důležitý!

A když nedáváš pozor, hory ti zlomí prstíček.

Ještě jeden obrázek z Tater, co mě chytil za srdce.

Tím opravdu žijem, celá rodina! (Pivovar TATRAS, Poprad)

Colours of Ostrava - performující Aurora a její tanečnice. Krásný!

Poslední návštěva Brna a s Haničkou na zmrzku.

Takříkaje tečka za Simplity kdesi na Vysočině.

A takhle vypadal ten rybníček, co jsme se v něm ve dvě ráno předchozí noci rozhodli vykoupat, sádra nesádra.

Procházky s rodinou. Důležitý!
Změna práce a business tripy do Londýna. Jupííííí, international exposure!



Jak jsem přešťasten, když mě přijedou navštívit kamarádi z Kanady!

A když už do toho Londýna jezdím, tak taky objevuju místní pohodičku!

První pořádná návštěva Jazz Docku - Yvonne Sanchéz.

Příprava na trail maratón. Nakonec jsem to doběhl i přežil.

Restrukturování mýho bydlení, větší radost s každým kusem nábytku.

Blogování o Kanadě jsem věnoval též docela dost času. Ale pořád ještě s tím nejsem hotovson.


Narozeninový pubcrawl s mými nejbližšími, lepší narozeninovou oslavu nevymyslíš!

Building communities: Sraz se základkou v Roeselu :)

Building communities: Sraz s kamarády z Islandu u Tunelu. Ať nezapomínáme naše dávné kamarády!

Část mého islandského dreamteamu u Starhovského kláštera
Jak já zbožňuju podzim :) nepřipomíná vám to něco @zuzko a @péťo? :)



CZ/DE Trek kolem Krušných Hor (Kraslice - Erlbach - Klingethal) 

Erlbach a jejich velice chutný životabudič.

Sauersack/Rolava - zajatecký tábor u cínového dolu.

Moje růža pro trénink písní od Charlieho Winstona.

Noční příchod po Skoků na Plzeňsku.
Skoky - před lety opuštěná víska.

Skoky - před lety opuštěná víska. To chytí za srdce.

Výhled na Sněžku od Žacléře, až oči přecházejí.

Halloween a mrtvolný salsa tanečník Kořka

První písnička kterou na Růžu trénuju. A to legato ne a ne zvládnout.


První návštěva v La Macumba. Jak dlouho jsem jí odolával kvůli tomu že rančím LA salsu a ne Cubana salsu...

Jak jsem šťasten když na tancování potkám takový princezny.


Aneb "jak jsme přitáhli salsu a bachatu na ples v Nepomuku. A ty dámy vždycky "To je co za tanec toto?" :)
Národní Muzeum je opravené a krásné ke sto letům republiky!


Israelský výlet - Jerusalém focený z Olivové hory.

Israelský výlet - Jerusalémský arabský trh

Israelský výlet - Negev desert

Velbloudí pohodička

Israelský výlet - Haifa a Bahai gardens

Israelský výlet - Chanukah, tedy festival světel.

Israelský výlet - údajné místo narození Ježíše Krista

Israelský výlet - Vadi Quelt

Palestinský výlet - Jericho

Palestinský výlet - ta smutnější část Jericha

Israelský výlet - zeď nářků

Adventní zdobení přináší moc radosti a vděčnost za tu pozitivní část křesťanství

První Sněhuláček na Andělu


Rozlučka s Jamcafé které opouští tanec na konci 2018 stejně jako Čítárna. To je zlý pro Pražský kulturní život.

Vánoční přání vlastnoručně vykreslený na capuccinu, můžeš v něm vidět stromeček, santa čepici, ježíška nebo zmiji útočnou.

Předvánoční procházka s rodinkou, díky @baru.

Kterak se z mého pokoje stala džungle - díky @baru a @bedu.

Objevování: Ubytování u Šumavského samotáře - exteriér.

Objevování: Ubytování u Šumavského samotáře - interiér.

Jak zbožňuju zimu.


Nějaká ta nejapná hra s přáteli na Silvestra :)
Vděčnost za hudebně založené přátele.




A nakonec... ale trvalo to věčně to vybrat a upravit. Děkuju @zuzo.

29 komentářů:

  1. Love the pictures! My favorite is you under the disco lights and second place is the camels!

    OdpovědětVymazat
  2. I agree with Juanita with regading you pics with disco lights plus I like the way of educating kids with beer right from the beginning ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. thank zuzo :] hope you were happy to recall some of the together-moments :]

      Vymazat
  3. Noční příchod po Skoků na Plzeňsku.
    To je asi moje nejoblíbenější.

    Rok 2018 mi také přinesl první zkušenosti s motorovou pilou, tuze dobrý!
    Nevím proč mi ta představa evokuje tu scénu dojení krávy z filmu Na samotě u lesa ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, skoky byly moc velkek zážitek! škoda, že mnevím kdo jsi :D

      Vymazat
    2. Osvětlovač, akorát když mám dole "Odpověď jako:" Předpokládal jsem, že se jméno propíše.Evidentně ne, no...
      Dan

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. thanks Audrey - drop by on th salsa social some time!

      Vymazat
  5. Vltava run as it connects people, human limitation and crossing them, great fun and inspire for more ��

    OdpovědětVymazat
  6. Podzimní gif, zaplněná tančírna, Milešovka, kterou si mě inspiroval a samozřejmě všechny fotky, kde se objevila i moje maličkost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ouuuu jak mě ta inspirace těší!!! Hahaha, prej maličkost :D

      Vymazat
  7. Podzimní listí, kytárka a večerní příchod do skoků.. a pak taky jak jsi happy na fotce z tančírny :-) Krásný nový rok 2019..Lee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Lee, í mě, že jsi zaregistrovala noční příchod do Skoků, kařdej bys e tam měl podívat!

      Vymazat
  8. Thanks for sharing! I'd say I'm most intrigued by #13 (scaling some sort of icy, windy mountain).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks for the feedback Chris - it's the highest mountain in CZ - Sněžka. Might be worth visiting when you are around :)

      Vymazat
  9. My favourite picture is the one of the Charles bridge at night time. It was simply stunning at all times of the day and reminds me of my trip there this summer! :) the second best is obviously the picture with me when I was trying the world’s best beer ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahahah sweet memories of you being over here. And glad my yearbook brought you some reminiscence :)

      Vymazat
  10. Rybníček, co jsi se v něm vykoupal i se sádrou. Tvoje foto z přírody mě těší. Zatížená jsem na jezera;-) Markéta Ryška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten rybníček byl takový správně český jezero, úplně ozdravné bahno :))). Uděláme si někdy výlet na finskou jezenrí plošinu? Můžem portášovat!

      Vymazat
  11. Samozrejme tancirna, nedelni i venkovni ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jednoznačně podzimní gif, protože je to zkrátka nádhera. Ale také mě zaujala opuštěná víska, neboť jsem vášnivý urbexák, a exteriér domova šumavského samostáře, neboť mě tito lidé fascinují. Ale neodpustím si tvrdit, že všechny fotku jsou zajímavé pro to, co zachycují a vyjadřují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc hezkys to napsala Eví. Docela by mě zajímalo jestli jsio četla "Raději zešílet v diovčině" :)

      Vymazat