pátek 18. srpna 2017

Můj Trans Canada travel

Všechno pevný v Torontu se mi na konci července zase sesypalo jak domeček z karet a tak se najednou musím vrátit do Evropy. Tak jsem si řekl, hmm, co dobrýho tak lze vyždímat z jinak mizerný situace?A jal jsem se plánovat svůj vysvěný výlet napříč Kanadou. A protože chci, abyste to jako moji milí čtenáři zaživali se mnou, but psát a publikovat po cestě. Takže takhle bude moje dobrodrůžo vypadat...


Co jsem v Kanadě vždycky chtěl zažít byly hory, a ty v Onatriu nejsou. Takže nezbývá než vyrazit na západ! Scotiabank mi jako odstupný vyplatila dva týdny platu plus dovolenou nashromážděnou za 6 měsíců, a tak jsou tam rázem nějaký zdroje na dobrodružství!!!!

Poohlednul jsem se po letenkách a jízdenkách do Vancouveru a pak mi padnul do oka..... Vlak Viarail jménem The Canadian jedoucí z Toronta (Popř. víc z východu) až do Vancoueru přes hlavní města všech provincií. A to mi tuze zavonělo... To by konečně bylo celistvý poznání Kanady a nejen zapikolování v Torontu... Specialitka tohohle vlaku je taky v tom, že připomíná sjednocení Kanady z roku 1867. Byl to ten bod, kdy se železnicí pospojovala Horní Kanada, Dolní Kanada a všechny ostatní provincie. A to by bylo magic se tamtudy projet!!!!

A tak jsem vymýšlel a konfiguroval jízdenku na tenhle vlak tak, abych se zvládnul zastavit v každým z velkých provinciálních měst. Seznam zastávekm, který jsem chtěl podniknout byl jasnej : Winnipeg, Saskatoon, Edmonton,Jasper, Kamloops, Vancouver. Netrvalo to dllouho a měl jsem nalezený spoj se zastávkami všude, který Toronto opouští za zhruba 3týdny od tý chvíle. A pak začali ty správný stresy,  o tom ale v jiným článku, zřejmě až po návratu.

Takže tady je summary mého výletu:
Toronto nástup 15.8.2017 - Winnipeg (2 dny) - Saskatoon (2 dny) - Edmonton (3dny) - Jasper (5dnů) - Kamloops (3dny) - Vancouver (5dní). Potom let do Milwaukee na sýr a Harleje (3dny), vyzvednout kufry v Torontu a tradá do matičky stověžatý.



Teď právě jsem někde u Hornepayne v severním Ontariu a už jsme kamarádim s polovinou vlaku :))

Tak  to je jen tak na úvodníček, k deailům se dostanu v postu následujícím, jestli se tady v tom předlouhým vlaku dostanu ještě někdy na signál :)

Taxe těšte, aneb stay tuned.

Žádné komentáře:

Okomentovat