úterý 28. března 2017

Rattlesnake point s muzikanty

Podzimní barvení bylo v plným proudu a já jsem děsně chtěl vyrazit někam autem do ontarijský přírody, abych konečně zahlédl pozdimní Kanadu. Obepsal jsem po Whatsappu všechny kamarády a nikdo nevypadal, že by jel. Nakonec se ozval Sam, že jede s kamarádama na Rattlesnake point. Tak jsem se optal, jestli se můžu přifařit, a byla to bžunda.

Ontario plný podzimních barviček


Sam je zapálenej muzikant a pracuje jako organizátor zahraničních studentů na jedný z vysokých škol tady v Torontu. Trochu mi to připomene Buddy System. Jeho kamarád Monk s ním hraje v kapele a na konverzaci po cestě je to pořádně znát. Jak dokážou rozeznat a posoudit výkon každýho jednotlivýho muzikanta v každý písničce, to mi přijde fascinující.

Sam, the muzikant.

Rattlesnake point je část vyvýšeniny Niagara Escarpment a poskytuje krásný výhledy na žloutnoucí a červenající se údolíčka kolem. Rattlesnake (překl. chřestýší) point se tak jmenuje podle pověstí, že právě kolem něj se skrývali zběhové/zajatci z anglických průzkumnických lodí, když zakotvili 15 km odtud na břehu Lake Ontario, který je jen o něco málo menší než celá matička česká. A chřestýši se tam prej objevovali až do roku 1950, teď už jsou jen v hutně vnitrozemských provinciích jako je Manitoba a Saskatchewan [seskečůvan].

No, objevování, to já můžu!


Kóřa vyplesklá z výhledu.


2 komentáře:

  1. Moc pěkně vyplesklej Kořka :-D. Podzim miluju a tam to muselo být doooost magický. Objevuješ teď takto v současné chvíli (jako my) i jarní aspekt - mají sněženky? :-) Lee

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Lee, z tvejch komentů mám vždycky takovou radost!!!

    Na jaro tu zatím čekáme, včera bylo v Torontu sice prvních 13°C nad nulou, ale Newfoundland zapadal sněhem v bouři :)))

    OdpovědětVymazat