úterý 2. února 2016

Mám kde bydlet! Tamtorontotramto!

Tak. Jsem přestěhován. Můj standard klesl o tři patra, tedy do dvaadvacátýho. Krásnej byteček s plovoucí podlahou, mám svojí soukromou koupelničku a maličkej pokojík ve vnitřní části bytu, takže bez oken. Zato z obýváku je to báječnej výhled, a to na Lake Ontario, cca kilometr od letiště Billy Bishop. Takže už nekoukám na to, jak letadlíčka vzlítají, ale jak postupně snižují na přistání. Není to špatný ani tak :)). Spolubydla je tak nějak věkově srovnaná se mnou a pochází z Jordánu. Jo, a těch $1000 za každej měsíc už jsem oplakal.

Novej domeček.

Novej byteček.

A novej výhled z okna :)


Stěhování bylo docela v pohodě. Všechno jsem narval do Jájina kufru a zbyla mi jen poloprázdná krosna. To je teď takřka celej můj majetek, docela svoboda ;). Takže ten obr kufr i krosničku jsem odvlek pomocí TTC streetcar (Toronto Transit Commission, tedy torontská PIDka). Za $3 mě vezla stará tramvaj, ve který se signál na vystoupení dává zataháním za provázek, no super :)

Práce zatím žádná, tak jsem si dneska zašel do personálky a popovídal o překopání resumé. Uvidíme, jestli to k něčemu bude, nou streeess :))

Jak jsem teď měl pár nespěchacích přesouvání, trochu jsem si za sluníčka cournul podél přístavu, a to bylo teda krásný... Sluníčko se odráželo od mrakodrapů do jezera a z jezera na mě a to ligotání bych vydržel sledovat do vypálení očí :). Moje Kanada mě baví :)

Radost ze sluníčka na jezeře Ontario.



Žádné komentáře:

Okomentovat